Idag ar ingen vanlig dag ;)

Sa har vi antligen kommit till dagen med stort D namligen min fodelsedag! Alskar att fylla ar, aven om jag inte brukar gora nagot speciellt, annat an spendera den med nara och kara sa ar det anda nagot magiskt att fylla ar. Man far kanna sig lite speciell och man blir nastan barn pa nytt (iallafall jag). Vad som vantas under morgondagen (las idag) aterstar att se, frukost pa sangen om man har tur ;) JJ har lovat att vacka pappa O sa dom kan gora frukost och baka tarta. Sotnosen fragade om jag lart pappa baka tarta sa att dom kan baka mig en imorn. Det blir nog att jag bakar min egen tarta som jag alltid gor och alla andras ocksa for den delen, men om nagon vill bjuda mig pa tarta sa skulle det garna fa vara en hembakad Prinsesstarta med lagom mycket gradde och hembakade bottnar ska det vara inget fusk ;P

Nagra gratulationer har redan trillat in och dom har fina rosorna har jag fatt av min sota lillasyster <3



Mina basta finaste presenter nagonsin


Alskar er av hela mitt <3 !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0