Kalas dag

Vaknade med frukost pa sangen fran mina alsklingar, egentligen var jag vaken redan innan men fick ligga kvar och "sova" tills jag blev vackt av Ja ma hon leva......och tomtebloss som glodde for fullt! Eftersom alsklingen inte har koll pa hur man gor mitt morgonkaffe (helt vanligt med mjolk) sa fick jag en Paron Festis och fran borjan var det tva smorgasar men det fanns fler an jag som var hungriga sa jag delade sjalvklart med mig ;P



Sen blev det mys i sangen
(jag va gladare an jag ser ut, fullt fokuserad pa att inte tappa mobilen nar jag samtidigt ska ta kort)




Presenten!!!




Vad som gommer sig i paketet far ni se sen :)

Kommentarer
Postat av: Johannaty

jasså. Vad är det ni gör i Thailand? snabba vändningar för oss.

2011-09-14 @ 09:15:53
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0