Borttappad pa arlanda?!

Vi ar framme och resan gick bra, jag holl reda pa allt men det gjorde inte flygbolagen. Vagnen blev kvar i Frankfurt och sedan nar den levererades var den trasig :( varan nya Quinny Zapp extra, jatte trist far se nu hur vi ska kunna fixa det pa SAS bekostnad.

Nagra besok hos vanner och familj har hunnits med, saa mysigt! Idag blir det en svang till Farsta maste fixa ett micro sim-kort till Iphone, just nu anvander jag min gamla Nokia. Kommer va lite samre uppdatering nu da jag kommer vara ute och ranna men lite bilder ska jag forsoka kasta in :)
KRAM


Kommentarer
Postat av: Towis - its about me wherever I am.

Trist med vagnen, hoppas ni får ersättning! Vi har också en Quinny Zapp Xtra som resevagn och gillar den skarpt förutom att den är i två delar när man tar isär den.. Hoppas ni får en underbar Sverige semster!

2011-08-01 @ 09:25:46
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0