I'm in love, love, love!!!

Jag ar kar!!!! Alldeles nykar, karlek vid forsta ogonkastet


i den har superfina Mulberry neccesaren i ett set om 4.

Gardagens shopping gav manga fina fynd men jag lagger upp mina favoriter.
Den har fina Hermes vaskan tycker jag passar utmarkt nu nar man har skotvaska hela tiden men anda vill ha pengar och mobil pa sig. Mamma har redan fragat om hon far byta den mot en annan liten Gucci som hon har, ja vi far val se kanske jag kan komma ivag pa fredag och kopa henne en egen liten Hermes.

(hade sa konstigt ljus men den ar svart)

Sen maste man ju resa med stil, mitt gamla passfodral blir utbytt denna resa da jag inte kunde motsta denna
den var lite over budget, men valdans fin ;)



Och en dagens blev det ocksa har pavag till sista massagen innan resan

Nu ar det dags att snusa kudden, men jag kom pa att jag glomt skriva om mandagens vagning - 0,3kg sa inte under 60 an nagra gram kvar. Go natt mina vanner!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är oxå kär...fin fin. Ses snart gumman! Jippie! Kram

2011-07-21 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0