Sveeerriiigggeee!!!!!!

Hej mina vanner, har kommer sista inlagget fran thailand pa 55 dagar :)

Nasta blir ifran Sverige, ledsen for dalig uppdatering senaste dagarna men det ar mycket som ska hinnas med och fixas innan resan. Sen har jag varit ensam med killarna senaste dagarna men dom har varit jatte snalla. Nu sitter jag har och skriver till dig, samtidigt som lillebror hanger i spenan och telefonen ringer till barhjalpen som kommer om 1 timme for att fa in allt i bilen, snacka om multi-tasking ;)

Totalt 10 kolli att halla reda pa nar jag landar pa Arlanda, 3 resvaskor, bilstol, vagn sittdel, vagnchassi, handbaggage, JJ's ryggsack, JJ & Lillebror. Snart ar hela familjen samlad igen, pappa O moter upp pa Arlanda imorgonbitti, sjalv landar han vid midnatt inatt fran spelningen med Flo Rida.

Puss pa er, vi ses inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0