-1,3kg! Inte langt kvar nu

Jo, kom pa att mandagens inlagg kom ju inte med for att datorn kranglade. Men vagen visade iallafall - 1,3kg! Nu ar jag snart under 60 kilo strecket sa malvikten narmar sig, kanns bra. Jag kommer inte vara riktigt lika strikt nu som tidigare utan jag unnar mig av det jag bakar och en och annan glass kommer att fa slinka ner. Har slutat lagga upp bilder pa min mat, ni har ju sett salladen nagra ganger nu : ) men jag fortsatter att ata mina sallader och alskar dom an! Jag har slangt in lite kolhydrater nu pa senare tid for det mesta i form av bakverk ; ) men aven lite ris till maten. Det kanns mer vart att ata kolhydrater i bakverk om man anda ska ata nagra, det ger lite mer njutning sa jag ater hellre en kaka an nagra skedar ris aven om det sista kanske ar lite nyttigare.  Mina sista 7-8 kilo kommer jag forsoka springa och ga av mig i form av barnvagns promenader och lopning. Ska bli spannande att se hur forsta loprundan gar, antagligen at skogen hall, andnod och skoskav ar val att rakna med men skam den som ger sig!

Tva av veckan outfits



Fick igar höra att jag sag sa ung ut nar vi var pa JJ's skolavslutning, ja det tackar vi for!
(var tvungen att googla efter tva prickar till mitt O skulle blivit san konstig mening ovan annars insag jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0