Sweden here we come!!!!

I forrgar hade vi stromavbrott vilket tog dod pa varat internet, men idag fick vi det fixat. Tidigt imorse packade vi in hela familjen och begav oss till Bangkok lillebror har fatt ett svenskt pass infor Sverige resan pa sondag : )

Kanns nastan lite overkligt att vi nu ska aka man ar sa van att bara ga och langta. Dagens ambassadbesok kunde ju inte vara fullandat utan ett stop pa Landmark Hotell for lite mat och fika. Idag blev det lite kort pa nagra av deras valfyllda montrar.


Om man bara kunde fa ta en tugga pa varje och sen bestamma sig ;P

Sa fina tartor JJ ville kopa alla
:) nagra fargglada Maccarons pa ovre hyllan hade jag ocksa ogonen pa


Chokladbitarna sag riktigt smarriga ut, alskar RIKTIG choklad (san dar lite finare, lite morkare MUMS)

I denna montern fanns alla mjuka kakor, Mandel crossianten var lika stor som en 5 bitars tarta och muffinsen var 15 centimeter hoga!


Efter att beslutsangesten lagt sig blev det iallafall en bit morkchoklad, en morkchoklad ganach tryffel och en pistage tryffel.

I'm leaving on a jetplane.........


Imorgon ska jag forsoka fa till en sista vanda till marknaden innan vi aker, lite barnfri shopping och kanske aven en massage sa ar den har mamman redo att flyga sjalv med 2 sma grodor.

Nu ar det dags for John Blund att checka in har hos oss klockan ar redan 00:37
Natti natti mina vanner!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åååh min Angelica kommer hem!!! Du förstår inte hur mycket jag ska krama på dig!! Hihi

2011-07-20 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0