He's the brightest star in my sky!

I O's arbete befinner vi oss standigt i en omgivning av valkanda ansikten, sa att JJ har fatt traffa pa nagra av dessa ar inte sa konstigt. Redan nar han lag i magen hade han James Brown som klappade pa honom och onskade honom all lycka i framtiden. Jag jobbade pa eventet, stor som ett hus var jag och sprang upp och ner pa Soliden, Skansen. Sedan lag han i vagnen backstage och chillade med Sean Paul nar han var ca 10 manader gammal, han charmade danstjejerna till hoger och vanster med sina blickar och leenden. Ett annat valbekant ansikte som standigt dyker upp i var narhet ar Tiesto, har ar han tillsammans med JJ som ar ca 18 manader pa denna bilden. Trojan ar custom made by moi, man maste ju visa att man ar ett fan!

  

Aven ett stort fan av Bob Sinclar

Sjalv ar jag varldens storsta fan av JJ he's the brightest star in my sky!


Love you to the moon and back!


Kommentarer
Postat av: Mickan

haha sötnosen då!



Nu tycker jag att O kan fixa så att Elise får träffa sin stora idol... Eric Saade =)

Eller han kanske är lite FÖR stor? hahahaha

2011-07-10 @ 21:55:15
Postat av: Angelica

Ja, nu jobbar han inte sa mycket med svenska artister men om det dyker upp nat tillfalle med Eric Saade sa star Elise forst pa listan! Kram

2011-07-11 @ 08:54:39
URL: http://mrsjohn.blogg.se/
Postat av: Mickan

Haha tack söta du :-)

2011-07-13 @ 00:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0