Swinglish & koppkakor ; P

Antligen helg! Inte for att man far sovmorgon men det ar iallafall lugnare stammning hemma pa morgonen. Wii har gatt varm nastan hela dagen, Toy Story och Super Mario ar klara favoriter.

Vi maste aka till Sverige snarast mitt barn kan inte langre prata, det mixas sprak till hoger och vanster och idag sa JJ nagot ganska roligt nar jag sa att han kunda fa lordagsgodis sa fort jag matat klart lillebror.
-Ok mamma, men hur mycket lang tid tar det?
antar att han gjorde en direkt oversattning fran engelskan till svenska sotnosen: How much longer will it take?

Igar bakades det igen, Devil's food cupcakes fyllda med butterscotchs meringue frosting (kola marang frosting) och sedan doppade i choklad! Kan inte hitta riktiga muffinsformar har, ni vet dom dar stora. Sa det blev riktiga "cupcakes" i pappersmugg : ) funkar hur bra som helst och det far ju plats valdigt mycket i en kopp for jag tog ju den storre modellen saklart! An har det inte blivit nat smakprov men jag ska nog smaka en liten sked efter jag skrivit klart inlagget. Har kommer lite bilder, inte fardig dekorerade da jag inte vet hur jag vill att dom ska se ut an. Far se kanske dom inte hinner dekoreras, vem vet kanske ar dom forsvinnande goda da ar utseendet mindre viktigt for mina gamar har hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0