Sweet Dreams : P

Go kvall i stugan! Jag tror att jag har kommit pa det, hur man tillverkar/blir en Duracellkanin. Man ater kopiosa mangder sallad och dricker dessto mer kaffe och voila!
Imorgon ar det ju aterigen mandag, tank att varje gang det ar dags att stalla sig pa vagen sa kanns det som tiden gar alldeles for fort. Jag ar iallafall glad att jag hunnit med mitt lilla 15 minuters traningspass denna vecka, har haft traningsvark i 3 dagar fran det. Har lite bilder fran veckan som gatt lika bra att lagga upp dom nu sa att resultatet imorn inte blir sa overraskande : )


Denna vecka har vi testat Mousse de Foie (gas lever) i saknaden av leverpastej, det ma vara en delikatess men den vinner inte over leverpastejen, sen har vi nagra skivor ost fran en av ostarna i paketet fran farfar.


Havrebollar, efter att ha blivit suktad av en vans status pa Facebook, Tack sa mycket Mican : P
receptet gav valdigt manga bollar, pa den har bilden saknas ju nastan halften innan jag kom pa att jag inte tagit nagon bild.

 
Och denna sondag bjod pa storhandling, shopping och bullbak! Bade kanel och vaniljbullar da alla har olika favoriter. Shoppingen ska jag forsoka visa er imorn, det var manga bra kop, kanner mig super nojd! Nej nu ar det dags att badda ner sig har redan slumrat till flera ganger. Sweet Dreams mina vanner!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha så du gjorde havrebollar! Visst var dom goda? Dom gick åt fort här hemma också vill jag lova :-)

2011-06-20 @ 23:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0