Skynda fynda

Go kvall alla fina, har kommer bilder pa fynden fran gardagens shopping, kanner mig super nojd!
Tyvarr sa lat jag allt ligga kvar i pasen over natten sa det mesta ser ut som ihop knoglat papper och finns det nat som ar sa trakigt som strykning, blir val en tur till kemen imorn sa hon far pressa allt at mig.
Ni far forbi se den nyvakna mannekangen och endast fokusera pa plaggen, TACK!


Nu grater storebror ifran sangen maste ta honom far lagga upp resten av bilderna imorn. Jo just det vagen visade +0,3kg imorse det va kanske lite vantat, vad som daremot var ratt ovantat var att shortsen nu gick att knappa : ) satt fortfarande lite for tajt, men gick knappa! Natti natti 01:17 ar klockan slagen och jag loggar ut for dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0