Tales of a shop-o-holic

Just nu har jag brod pa jasning sa min kara O far rykande farskt brod nar han vaknar, sen blir det att baka en rulltarta som en sann husfru. Har kommer fortsattningen av shopping resultatet.


denna kavaj kommer snart sitta bra (inte sa tajt)

Alskar den har sista koftan/tunikan i spets. Alla dessa plagg totalt 7 stycken for 208 kronor. (nej jag glomde inte en nolla!) Jatte nojd!

JJ ville att jag skulle lagga upp hans fynd ocksa, tyvarr rackte inte spargrisen fullt sa langt aven om den "bara" kostar 8000 kronor.

Nan dag alsklingen, nan dag.....


Kommentarer
Postat av: Mickan

Klart grabben ska ha en fyrhjuling!! =)

2011-06-21 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0