Blasiga bussar & tartkalas!

Varan bil ar i bangkok idag sa jag tog bussen for att hamta JJ i skolan, har vi pavag hem fotade lite medan vi akte, tyvarr hann jag inte fa med sa mycket av strandpromenaden.



Bussen ar en oppen flakbuss sa haret det flyger at alla hall och kanter : )

Idag blev det den goda salladen med fetaost och mango till middag och sen blev det tarta! Gjorde klart tartan idag, den blev helt ok har ju inga redskap for att gora dekorationer tog hjalp av en pepparkaksform nar jag gjorde stjarnorna annars ar det gjort for hand. Smaken va sadar, tycker att MMF:n som den ar tckt med var valdigt sot, anda hade jag gjort syrliga mousser att fylla med. Nasta gang blir det nog choklad i fyllningen och kanske hallon. Har ar det fardiga resultatet iallafall!


Kommentarer
Postat av: Mickan

mmm mumsigt värre! Och fint blev det också =)

Jag har faktiskt också bakat tårta idag..fast bara en vanlig jordgubbstårta, Elise går ju på sommarlov imorgon så det måste firas med lite gottgott

2011-06-08 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0