Vikminskning & Pannkakor : p

Mandag och vagen visar -1,5kg pa 3 veckor kanns helt ok nu ar det 5,3 kg kvar till invagningsvikten pa sjukhuset men ytterligare 5 kg kvar till min malvikt. Dom sager ju att man ska lata det ta lika lang tid att ga ner som det gjorde att ga upp, sa jag far vara nojd med mina forlorade kilon som anda ar 16,9 efter bara 2 manader. Idag kunde jag komma i flera av mina shorts dom sitter inte riktigt lka lost som innan och gar inte knappa an : ) men dom kommer pa, for bara 2 veckor sen gick dom inte over hofterna.




Igar blev det lite kalasande pa pannkaka, mina killar stekte upp pannkakor som vi at med glass och sylt for deras del sjalv valde jag farsk frukt.(om det nu finns nagot "nyttigare alternativ nar man redan valt pannkakor pa vittmjol & glass ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0