-0,3 kg & massa Bling!

Hello, valdigt irriterande att hela mitt inlagg som jag just skrev bara forsvann! Ska forsoka finna styrkan att skriva om det hela. Ja, igar var det mandag och vagen visade -0,3kg det borjar ga lite segare nu men an har jag inte gett upp. Over till nat helt annat hoppas pa en tur till bangkok innan veckans slut vill fixa pass at lillebror. Hoppas pa en tur till svealand kikar pa lite biljetter just nu. Sitter framfor datorn nu mest hela tiden men trots det har jag inte hunnit med nagra inlagg har pa bloggen. Har fastnat pa Tradera bade som kopare och saljare, har klickat hem lite fina bodys fran bland annat Molo och Me Too. Har salt en hel del pa Bloppisen sa nu blir det till att lagga upp nya saker, far fota lite imorgon nar jag vaknar blir bast i dagsljus. Kanner att jag kan gora mig av med det mesta faktiskt da finns det ju mera plats at nytt : ) men jag ska nog hejda mig pa kladfronten tills jag natt mitt mal. Daremot har jag ogonen pa massa fina smycken, kanske ska klicka hem lite bling. Bestallde nat jatte fint idag som ska bli en present sa jag kan inte avsloja just nu vad det var men det ar nanting som glimmar sa mycket kan jag saga! Nej, nu ar det dags att varma pa kaffet star och blir kallt har brevid mig ska nog skiva upp en mango ocksa som tilltugg framfor tv:n. Hoppas att ni har en mysig kvall allesammans, kram pa er!


Kommentarer
Postat av: Mickan

leta leta leta efter biljetter hem!!!

Kramar i massor <3

2011-06-03 @ 19:32:52
Postat av: Malin

Åh, är det Sverigedags nu snart!?!? Vad rooooligt!



Och du, jag blir ju toksugen av att läsa din blogg. Förstår inte hur du lyckas baka och inandas den ljuva doften från ugnen utan att gå loss på de nybakta underverken?! :-) Skulle INTE jag göra!



Kramar!!

/Malin M

2011-06-06 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0