Allt har sitt slut

Jaha sa har aven denna dag natt sitt slut, idag har jag varit flitig med massa masten och da blir allt annat (las blogg) lite roligare lidande. Igar hann jag ju inte heller lagga upp det jag ville. Hur som helst, det blev inte mycket somn inatt Lucian vaknade stup i kvarten kandes det som fick nog inte sova mer an 1,5 timme i stoten. Var ensam hela natten da O var och jobbade annars brukar han kunna hjalpa till lite pa natten. Sa efter att jag skickat ivag Julius till skolan gick jag och la mig igen och vaknade sedan av O's vackarklocka vid 11.30 sen blev det lite soffhang och lilleman sov vidare.



Kan tillagga att han var 56 cm lang nu vid vaccinationen 4 veckor gammal (53 vid fodsel)


Armarna upp pa strack!



Alskar mina sallader, sa har kommer en bild pa middagen igen.



Det bakades ocksa en chokladtarta, varan chaffor fyllde ar for en tid sedan (9 april)
men vi har inte hunnit fira honom. vi lag pa BB med Lucian och sen vi kom hem har killarna jobbat hysteriskt. Eftersom det aldrig verkar komma nat bra tillfalle for att fira sa tog jag tag i tarta och paket innan det gatt allt for lang tid, 1 manad ar ju redan alldeles for langt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0