Go dagens

 Hej min van, startade dagen med en liten omelett och frukt efter att ha skickat ivag Julius till skolan.



Enligt LCHF ska man egentligen inte ata frukt, jag laste nanstans att kvinnors last nar det galler att ga ner i vikt ar frukt och for man var det inte sa overaskande ol.

Hitills har jag gatt ner 15 kilo, bara lika manga kvar : )
sen ar vi tillbaks dar vi startade.



Tankte att jag skulle borja med lite latt traning nasta vecka, promenera pa lopbandet eller kanske simmning i varan pool som man nastan glommer bort faktiskt existerar. Poolen utnyttjar vi alldeles for lite, men i arlighetens namn brukar vi frysa nar vi badar i den.






Har hemma under dagen har jag forsokt ta reda pa vad som behovs for att registrera utomlands fodda barn i sverige. Efter massa mailande fram o tillbaka med svenska ambassaden (da dom vagrar svara i telefon) tror jag att jag tillslut forstod va dom menade.

Nu ska det avnjutas en kopp kaffe innan alla kommer hem!

Julius blir hamtad 1 timma tidigare idag for att O behover bilen, han ska namligen pa elefantridning med en av sina artister.

Hej pa en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0