Lipinjection

Om du ar som jag sa du pa standig jakt till att forbattra ditt utseende, inga drastiska atgarder men sma saker som anda gor skillnad i dina egna ogon. For en tid sedan kopte jag den har produkten for att fa lite fylligare lappar. Har alltid tyckt att den fungerar nar jag tittar mig sjalv i spegeln men nu nar jag tog fore och efter bilder for att ni skulle fa se resultatet sa ser jag ingen direkt skillnad. Kanske ar det bara kanslan att det pirrar och svider i lapparna som far mig att tro att dom faktiskt ar storre, och eftersom jag inte kanner kanslan utav att bara titta pa bilden sa ser jag heller inte skillnaden, kan det va sa ett spel for galleriet?



Before



After




Kommentarer
Postat av: spiderchick

Tack för din snälla kommentar!



Tycker att du har himla fina läppar både före och efter :-)

2011-05-20 @ 13:55:21
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0