Mot ny adress!!!

Go kvall kara vanner

Mitt uppdrag att ga ner I vikt gar hyfsat framat, har hitills tappat 16,6kg av dom 29 jag gick upp under graviditeten. Sa under denna manad ar det dags for address andring, tankte vara sa generous och dumpa dessa I nagon annans brevlada : ) nagra val utvalda supermodeller eller en och annan kandis finns manga dar ute I “the world of fame” som kan behova nagra kilo extra pa kroppen. Varfor inte pa en gang skicka 5 kilo till Victoria Beckham hennes gravid bula ar ju inte storre an en oliv sa dom 5 kilona kan hon gott ha. Sen skickar jag nog ytterligare 5 kilo till the Olsen twins, Mary Kate och Ashley sa blir det lite skinn pa dom skeletten ocksa. Dom sista 2,4 kilona far nog ga till Paris Hilton med hennes 173 centimeter och 52 kilo kan hon stoppa ytterligare 2,4 kilo var som helst utan att det syns. Sadar nu har jag adresserat alla min resterande kilon mot ny address sa far vi hoppas att dom landar I nya agarens brevlada inom kort!



Maste ju fa till upprepade besok pa gymmet racker ju inte med ett liksom, och maste absolut bli battre pa att trana hemma. Kosten fungerar bra, har haft ett sotsug senaste 2 dagarna da dom andra I familjen atit massa gott, jag forsokte till och med att ata en bit av en sockerkaka, en chokladkaka och en rulltarta idag men dom va alla ackliga! Sa nu kanner jag mig inte speciellt frestad langre naturell yogurt med frukt toppad med mandelflarn (noten I skivor inte kakan alltsa) och riven kokos ar just nu det godaste som finns I min lilla varld av diet. Vi far val se hur det gar malet ar ju att dessa oinbjudna hyresgaster ska vrakas inom 100 dagar!

Sa mot ny address slackers!!! (slacker =The term "slacker" is used to refer to someone in this case something my unwanted extra weight who habitually avoids work) ha ha ha

Kommer hoppa av gladje nar jag aterigen kan dra pa mig jeansen hogre an till knana, och f-n for den av dom “naturliga size zero celebsen som drar pa sig ytterligare en atstorning och kor en “ater till avsandaren” for 9 ganger av 10 far man ju likt forbannat tillbaka nagra kilo efter att man sa duktigt gatt ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0