Syskonkarlek & Nintendo Wii

-Mamma, kommer Lucian kunna prata nar han blir stor?
-Ja, det kommer han. Du kunde inte heller prata nar du va bebis.
-Men mamma han har ju inga tander!



-Pappa, kommer han kunna leka med mig sen?
-Ja men forst nar han blir lite storre, da far du lara honom massa saker hur man spelar Wii t.ex
-Ok, men kan han spela med oss imorgon for nu har vi ju redan borjat!


       

Fullkoncentration nar Wii ar pa, tv:n gar varm i timmar. Arets julklapp till hela familjen sa O nar han kopte det i julas, jaha vad bra da bestammer jag att detta ars familje julklapp ar en Kitchen Aid : )

Dom ganger man fatt prova maste jag saga att det varit ratt kul men jag vill framst prova alla tranings redskap som finns till. Det ar lite beroende framkallande med spel, ska bara klara den har banan, och bara en niva till sen stanger vi av. Vi kan inte stanga av nu maste komma till en check point sa vi kan spara forst innan vi stanger av, sa later det nastan hela tiden nar dom sitter och spelar. Nan annan som kanner igen det dar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0