Skonhet fran insidan ut eller utsidan in?

Go morgon!

Igar slog det mig nar jag skulle sminka av mig och gora mig iordning for kvallen att det ar en himla procedur varje morgon & kvall. Jag vill ju ta hand om mig och min hud och darfor vill jag tro att morgon och kvalls ritualen verkligen hjalper. Gor jag min hud en tjanst eller har jag bara fallit offer for foretagsjattar med bra marknadsforing?


Dag/ Natt och ogonkram fran Lancom, som jag sakert mest kopte for att jag tyckte burkarna skulle gora sig fina pa min hylla i sin skimmrande vita burk och sitt sota rosa lock.


Flera produkter som ingar i ritualen, make-up remover fran Loreal den absolut basta enligt mig, whitening eye gel fran Boots for att ta bort morka ringar runt ogonen, tandbleknings penna fran White one, anti dark spot white extra fran Pheona for att ta bort pigmentflackar/forandringar som jag tack vare solen fatt massor under varje graviditet och sist lappcerat fran ACO. Ser nu att jag missat att ta kort pa ansiktstvatten jag anvander, far lana en bild fran webben.



Alla dessa produkter och det ar bara for ansiktet, sen har vi resten av kroppen.

Hittade en scrub for benen som jag testade, du vet nar man ar torr och man ser ut som ett ormskinn.



Maste saga att jag tyckte benen blev otroligt lena och fina sa den kommer vara med mig under hela sommaren.
Scruben heter Flake Away och kommer fran Soap & Glory som finns pa Boots.

Man brukar ju saga att True beauty comes from within men med alla kramer och serum vi applicerar pa oss sjalva sa borjar jag undra om det kanske ska vara .....from the outside and in....istallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0