Välkommen till min nya blogg!


Detta ar jag: Modern hemmafru till en smokin' hot work-o-holic vi kallar honom O, och mamma till 2 underbara soner, Julius pa 4 1/2 ar och varan nykomling Lucian pa 5 veckor. Vi lever just nu i thailand men reser standigt till vanner och familj i sverige.

Har kan du folja mig som modern housewife i min vardag med marathon shopping, blojbyten, mat & bak, traning, resor ja allt mellan himmel & jord.

Jag alskar vackra ting & har standig utrensning i garderoben sa hall aven utkik i min kommande bloppis.


Kort fakta om mig:

Bor:
Pattaya/Stockholm
Civilstatus: sambo
Barn: 2
Arbete: övrigt
Inkomst: lagom
Klädstil: enkel, sofitikerad, modern, trendig, klassisk
Inredningsstil: modernt
Musikstil: blandad
Dricker: vatten
Äter: allt
Tränar: yoga & gymmar
Shoppingbudget: inte tillrackligt


Hoppas att du ska trivas!



Manga kramar
//Angelica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0